• 0 Proizvoda 0,00
    Nemate artikala u korpi

Česta pitanja

Imate pitanje za nas? Pitajte i odgovorićemo!

Na ovoj stranici izdvojili smo nekoliko najčešćih pitanja i naše odgovore.

Pre nego što kupite

Da li imate vaučere, loyalty program?

Trenutno nemamo loyalty sistem, ali se možete prijaviti na naš newsletter (na našoj naslovnoj strani) i biti u toku sa našim novitetima, akcijama i primati preko emaila specijalne i ekskluzivne ponude.

Kako mogu da proverim dostupnost proizvoda u prodavnici?

Pozivom na broj 011 44 44 999 možete proveriti dostupnost željenog proizvoda u najbližoj prodavnici.

Šta znače nove oznake energetske efikasnosti i kako ove nove oznake da uporedim sa starim?

Nove energetske oznake na nalepnicama imaju skalu od A do G, a ranije je bila od A do D. Najmanju potrošnju struje imaju uređaji i aparati koji su obeleženi razredom A, a najviše troše oni sa obeležjem D. Ukinuti su razredi A+, A++, A+++.

  • Oznakom D se obeležava nekadašnji razred A+++
  • Oznakom E se obeležava nekadašnji razred A++
  • Oznakom F se obeležava nekadašnji razred A+
  • Oznakom G se obeležava nekadašnji razred A
  • Oznakom C se obeležava najefikasniji uređaj, bolji i štedljiviji i od A+++.

Da li isporučujete robu u druge zemlje?

Robu isporučujemo samo na teritoriji Srbije.

Koji je broj vašeg Call centra?

Broj je 011 44 44 999. Naši operateri su spremni da odgovore na svako vaše pitanje radnim danima od 8 do 20 sati, kao i subotom od 8 do 15 sati.

Tokom Vaše kupovine

Da li je moguća kupovina na rate u prodavnici i online?

Moguća je. Nudimo najbolje uslove kupovine i plaćanja. Online kupovinu na rate možete obaviti putem Web kredita na 23 rate. U prodavnici putem čekova i kartica do 6 i 12 rata ili putem kredita banaka do 36 mesečnih rata. Više o načinima plaćanja možete pročitati na linku način placanja.

Kako da poručim uređaj online?

Ukoliko vam je potrebna pomoć prilikom poručivanja obezbedili smo

  • Call centar na 011 44 44 999
  • agenta na chatu. Kliknite na chat polje na sajtu u donjem desnom uglu
  • pišite nam na Facebook i Instagram stranici

Važne informacije vezane za ovu temu možete pronaći na linku o uslovima korišćenja.

Zašto nisu iste cene za online poručivanje i u prodavnici?

Cene na sajtu su isključivo za online poručivanje, a online prodavnica je poseban sektor našeg poslovanja. Trudimo se da pružimo posebne pogodnosti za online poručivanje.

Da li mogu da poručim uređaj bele tehnike koji je dostupan samo u određenim prodavnicama?

Uređaji bele tehnike koji su dostupni samo u određenim radnjama, ne mogu se poručiti online.

Nakon kupovine

Kupila sam online aparat, ali nisam dobila garanciju, šta da radim?

Kod online kupovine garancija je web račun koji vam stiže na mail. Ukoliko u pakovanju dobijete garantni list potrebno je da ga overite u nekoj od naših prodavnica.

Koliko se čeka na isporuku proizvoda?

Poručeni proizvod na vašu adresu stiže najkasnije za 3 do 5 radnih dana. Prema unapred utvrđenom rasporedu vrši se isporuka robe. Ukoliko ste proizvod kupili u prodavnici, u zavisnosti od veličine i težine možete ga preuzeti sami na licu mesta ili vam proizvod dostavnim vozilom dovozimo na adresu. Za duže relacije i u specifičnim slučajevima dostave moguć je poseban dogovor o prevozu kupljene robe. Detaljnije čitajte na brza isporuka.

Poručen je uređaj online, da li ga dovozite samo do adrese ili unosite u stan?

Isporuka se vrši Tehnomedia dostavnim vozilom. Cena isporuke prvog aparata je 1.500 dinara. Cena isporuke sledećeg aparata je 800 dinara. Isporuka 3 ili više aparata je 1.500 dinara. Isporuka se ne vrši nedeljom. Uređaji se isporučuju do adrese zgrade ili kuće i podrazumeva unos u stan i raspakivanje uređaja, ali ne i priključivanje aparata na mrežu, skidanje blokada kod veš mašina, iznošenje starog uređaja i slično. Uređaje do 70 kg težine unosimo u kuću ili stan bez obzira na sprat pod uslovom da postoje uslovi da se aparati unesu bezbedno, poput: dovoljne širine hodnika, ulaznih vrata, stepeništa i slično. Uređaje teže od 70 kg gde spadaju i vangabaritni uređaji isporučujemo do ulaza u zgradu ili dvorišta. Cena isporuke vangabaritnih uređaja za šporete i peći na čvrsta goriva je 4.000 dinara a za frižidere side by side 3.000 dinara. Kurirska služba isporučuje robu na adresu, ali je ne unosi u stambeni prostor. Više informacija možete naći na stranici isporuka robe.

Da li vršite isporuku robe iz prodavnice u prodavnicu?

Vršimo. Ukoliko je cena proizvoda ispod 5.000 dinara, dostava je 200 dinara.

Reklamacija, saobraznost i garancija

Na koji način da reklamiram proizvod?

Možete pisati na webreklamacije@tehnomedia.rs ili pozvati broj za prijem reklamacija 011 4444 999. Detaljnije čitajte na linku reklamacije i servis.

Na koji način mogu da vratim proizvod?

Sve o povraćaju robe možete pročitati deljtano na linku vraćanje robe.

Kolika je garancija za proizvod kupljen kod vas?

Period saobraznosti za nove uređaje prema Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije je 2 godine. Mnogi proizvođači uređaja su obezbedili i dodatnu pogodnost u vidu produžene garancije. To smo jasno označili nalepnicom (stikerom) na samom proizvodu. Više detalja pročitajte klikom na stiker.

Obaveštenje o kolačićima

Za vreme korišćenja bilo koje stranice na našem web-sajtu www.tehnomedia.rs, kompanija Tehnomedia centar d.o.o. može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj putem "kolačića" (engleski "cookies").

Kolačići omogućavaju da se sadržaj stranica prilagodi potrebama korisnika, pružajući na taj način unapređenu funkcionalnost i poboljšano korisničko iskustvo. Kolačići se mogu koristiti i za analizu korišćenja internet stranica, kao i u reklamne svrhe. Klikom na "Prihvatam" dajete saglasnost za korišćenje kolačića u svhe navedene ispod. Podešavanja kolačića možete promeniti u bilo kom trenutku.

Više o kolačićima