Česta pitanja
Imate pitanje za nas? Pitajte i odgovorićemo!
Na ovoj stranici izdvojili smo nekoliko najčešćih pitanja i naše odgovore.
Pre nego što kupite
Da li imate vaučere, loyalty program?
Trenutno nemamo loyalty sistem, ali se možete prijaviti na naš newsletter (na našoj naslovnoj strani) i biti u toku sa našim novitetima, akcijama i primati preko emaila specijalne i ekskluzivne ponude.
Kako mogu da proverim dostupnost proizvoda u prodavnici?
Kod svakog proizvoda imate ispod cene ikonicu Raspoloživost u radnjama, gde lako i brzo možete videti gde je proizvod raspoloživ za kupovinu. Takođe, pozivom na broj 011 44 44 999 možete proveriti dostupnost željenog proizvoda u najbližoj prodavnici.
Šta znače nove oznake energetske efikasnosti i kako ove nove oznake da uporedim sa starim?
Nove energetske oznake na nalepnicama imaju skalu od A do G, a ranije je bila od A do D. Najmanju potrošnju struje imaju uređaji i aparati koji su obeleženi razredom A, a najviše troše oni sa obeležjem D. Ukinuti su razredi A+, A++, A+++.
- Oznakom D se obeležava nekadašnji razred A+++
- Oznakom E se obeležava nekadašnji razred A++
- Oznakom F se obeležava nekadašnji razred A+
- Oznakom G se obeležava nekadašnji razred A
- Oznakom C se obeležava najefikasniji uređaj, bolji i štedljiviji i od A+++.
Da li isporučujete robu u druge zemlje?
Robu isporučujemo samo na teritoriji Srbije.
Koji je broj vašeg Call centra?
Broj je 011 44 44 999. Naši operateri su spremni da odgovore na svako vaše pitanje radnim danima od 8 do 20 sati, kao i subotom od 8 do 15 sati.
Tokom Vaše kupovine
Da li je moguća kupovina na rate u prodavnici i online?
Moguća je. Nudimo najbolje uslove kupovine i plaćanja. Online kupovinu na rate možete obaviti putem Web kredita na 23 rate. U prodavnici putem čekova i kartica do 6 i 12 rata ili putem kredita banaka do 24 mesečnih rata. Više o načinima plaćanja možete pročitati na linku način plaćanja.
Kako da poručim uređaj online?
- Call centar na 011 44 44 999
- Agenta na chatu. Kliknite na chat polje na sajtu u donjem desnom uglu
- Pišite nam na Facebook i Instagram stranici
Važne informacije vezane za ovu temu možete pronaći na linku o uslovima korišćenja.
Zašto nisu iste cene za online poručivanje i u prodavnici?
Cene na sajtu su isključivo za online poručivanje, a online prodavnica je poseban sektor našeg poslovanja. Trudimo se da pružimo posebne pogodnosti za online poručivanje.
Da li mogu da poručim uređaj bele tehnike koji je dostupan samo u određenim prodavnicama?
Uređaji bele tehnike koji su dostupni samo u određenim radnjama, ne mogu se poručiti online.
Nakon kupovine
Kupila sam online aparat, ali nisam dobila garanciju, šta da radim?
Kod online kupovine garancija je web račun koji vam stiže na mail. Ukoliko u pakovanju dobijete garantni list potrebno je da ga overite u nekoj od naših prodavnica.
Koliko se čeka na isporuku proizvoda?
Poručeni proizvod na vašu adresu stiže najkasnije za 3 do 5 radnih dana. Prema unapred utvrđenom rasporedu vrši se isporuka robe. Ukoliko ste proizvod kupili u prodavnici, u zavisnosti od veličine i težine možete ga preuzeti sami na licu mesta ili vam proizvod dostavnim vozilom dovozimo na adresu. Za duže relacije i u specifičnim slučajevima dostave moguć je poseban dogovor o prevozu kupljene robe. Detaljnije čitajte na brza isporuka.
Poručen je uređaj online, da li ga dovozite samo do adrese ili unosite u stan?
Dostavu obavljamo kurirskom službom ili našim vozilima.
- Kurirska služba dostavlja robu samo do ulaza u zgradu ili kuću.
- Naši dostavljači unose bele tehniku i televizore do prve prostorije u stanu ili kući, ako postoji dovoljno prostora i pristupa.
- Velike uređaje (šporeti, frižideri širine preko 60 cm, peći) dostavljamo samo do ulaza, bez unosa.
Unos uređaja uključuje raspakivanje i proveru, ali ne i montažu ili iznošenje stare opreme i ambalaže.
Da li vršite isporuku robe iz prodavnice u prodavnicu?
Vršimo isporuku robe iz prodavnice u prodavnicu. Za proizvode ispod 5.000 dinara plaća se dostava.
Reklamacija, saobraznost i garancija
Na koji način da reklamiram proizvod?
Možete pisati na webreklamacije@tehnomedia.rs ili pozvati broj za prijem reklamacija 011 4444 999. Detaljnije čitajte na linku reklamacije i servis.
Na koji način mogu da vratim proizvod?
Sve o povraćaju robe možete pročitati deljtano na linku vraćanje robe.
Kolika je garancija za proizvod kupljen kod vas?
Period saobraznosti za nove uređaje prema Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije je 2 godine. Mnogi proizvođači uređaja su obezbedili i dodatnu pogodnost u vidu produžene garancije. To smo jasno označili nalepnicom (stikerom) na samom proizvodu. Više detalja pročitajte klikom na stiker.